Ճիշտ սնունդը և ամենօրյա խնամքն ու կանխարգելումը լավագույնն են, որ կարող եք անել ձեր բերանի խոռոչի հիգիենայի պահպանման համար:

Բերանի խոռոչի առողջության պահպանման սկիզբը ճիշտ սնունդն է, քանի որ մթերքը կարող է բացասական կամ դրական ազդեցություն թողնել բերանի խոռոչի առողջության վրա։ Առաջին հերթին անհրաժեշտ է խմել բավարար քանակությամբ հեղուկ և հնարավորինս խուսափել քաղցր (քաղցրավենիք, ջեմ, պատրաստի սնունդ) և բարձր թթվայնության մթերքների (գինի, մրգային հյութեր) օգտագործումից։

Ստամոքսաղիքային տրակտի պաշտպանություն

Բերանի խոռոչը շփման մեջ է գտնվում ինչպես մեր շնչած օդի, այնպես էլ սննդի հետ, և հետևաբար` բազմաթիվ ախտածին մանրէների հետ: Նրանց մեծ մասը անվնաս են, և մարմնի իմունային համակարգը, որպես կանոն, վերահսկում է այդ մանրեներին: Այնուամենայնիվ, բերանի խոռոչի պատշաճ հիգիենայի բացակայության դեպքում մանրէները կարող են հասնել այնպիսի մակարդակների, որոնք կարող են հանգեցնել բերանի խոռոչի վարակների: Ամենօրյա խնամքն ու կանխարգելումը լավագույնն են, որ կարող եք անել ձեր բերանի խոռոչի հիգիենայի պահպանման համար: Բայց ատամները խոզանակով մաքրելը կամ ատամի թել օգտագործելը կարող են պատահական փոքր վնասվածքների պատճառ դառնալ: